رویه بازگرداندن کالا

استفاده از 2 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟


اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا   روز پس از دریافت کالا، به موبی شو اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به موبی شو بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.محصولات با کیفیت کپی شامل ضمانت بازگشت نمی شود. (کیفیت محصول کپی داخل توضیحات محصول آورده شده است)


اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش موبی شو از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. لازم به ذکر است که با توجه به تست فیزیکی محصول قبل از ارسال توسط موبی شو، پذیرش آسیب دیدگی فیزیکی محصول تنها در صورت تایید شرکت پستی برای موبی شو امکان پذیر است.


اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش موبی شو اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و موبی شو تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به موبی شو بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش موبی شو ارسال شود.
– در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل‌گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به موبی شو بازگردانده شود.


اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده است و وضعیت سفارش در سایت در حال پردازش و یا در انتظار می باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات فروشگاه اطلاع داده شود.
  • اگر پس از ارسال کالا از موبی شو یا بعد از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز کاری، باید انصراف خود را به واحد پس از فروش با تماس تلفنی اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات ارسال شود.
  • لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.
  • همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه رفت و برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.

کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی به پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خدمات پس از فروش موبی شو، جدا خودداری فرمائید.
– روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط پست سفارشی انتخاب کنید و موبی شو پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری هزینه ارسال را واریز می کند.
– از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است، برای اطمینان، رسید پستی را به همراه بسته ارسال کنید.
– از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا،جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم،جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس و کدپستی در بخش تماس با ما ارسال کنید.


پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه به صورت امانت نزد موبی شو در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت موبی شو در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.