موبیشو گوشی موبايل نوکيا مدل 106 (2018) ظرفیت 4 مگابایت - رم 4 مگابایت - موبیشو

نقد و بررسی گوشی نوکیا ۱۰۶ (۲۰۱۸) Nokia 106 (2018) l

نام نوکیا یادآور خاطرات زیادی برای اکثر ما ایرانی‌ها است. با ظهور برندهای نوپای چینی، رقابت برای نوکیا در بازار گوشی‌های هوشمند دشوار شد؛ اما در رده گوشی‌های ساده و غیرهوشمند، هنوز نامی مورد اعتماد تر از نوکیا وجود ندارد. گوشی‌های غیرهوشمند نوکیا همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

گوشی موبایل نوکیا 106

نمایشگر و صفحه‌کلید

نوکیا ۱۰۶ یک گوشی ارزان‌قیمت، ساده و زیبا است که برای افرادی که به فکر خرید گوشی هوشمند نیستند بسیار مناسب خواهد بود. نوکیا ۱۰۶ دارای طراحی کلاسیک، با کلیدهای فیزیکی نرم است که نسبت به نسل قبل خود بهبود فراوانی یافته است. این کلیدها در هنگام فشرده شدن صدای کمتری تولید می‌کنند. همچنین فاصله کلیدهای فیزیکی نسبت به نسل قبل بیشتر شده و نوع قرارگرفتنشان نیز بهینه‌تر شده که به‌راحتی در تایپ کردن کمک می‌کند. نوکیا ۱۰۶ نسخه ۲۰۱۸، یک صفحه‌نمایش رنگی ۱٫۸ اینچی دارد که از جنس TFT است. رزولوشن این نمایشگر ۱۲۰×۱۶۰ پیکسل است که می‌تواند محتوا روی نمایشگر را با جزئیات به نمایش درآورد.

گوشی نوکیا 106

باتری و دیگر ویژگی‌ها

نوکیا در ساختار گوشی خود، از باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که باتوجه‌به سخت‌افزار این گوشی، شارژ دهی بسیار مناسبی دارد. گوشی نوکیا ۱۰۶ در ساده‌ترین حالت ممکن طراحی و ساخته‌شده که یعنی در این گوشی خبری از دوربین، بلوتوث و … نیست. البته ویژگی مثبت این گوشی بهره‌مندی آن از درگاه Micro USB است، هرچند که برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی یک مزیت محسوب نمی‌شود، اما برای این گوشی یک ویژگی مثبتی تلقی می‌گردد. نوکیا ۱۰۶ قادر است ۲۰۰۰ مخاطب و ۵۰۰ پیامک را در خود ذخیره کند که این مقدار برای یک گوشی ساده، رضایت‌بخش است. رادیو FM، ماشین‌حساب، چراغ‌قوه و موارد پرکاربرد دیگر، در منو اصلی نوکیا ۱۰۶ به چشم می‌خورد که در نوع خود بسیار کاربردی است.

گوشی نوکیا 106 2018

جمع‌بندی

مطمئناً افرادی که به دنبال گوشی‌های ساده و ارزان‌قیمتی چون نوکیا ۱۰۶ هستند، تقاضای زیاد و دور از ذهنی از گوشی خود ندارند؛ چراکه اصلی‌ترین توقع این افراد از تلفن همراهشان، برقراری تماس و فرستادن پیامک به بهترین شکل ممکن است؛ بنابراین گوشی نوکیا ۱۰۶ نسخه ۲۰۱۸ می‌تواند گزینه مناسبی برای این دسته از کاربران باشد چراکه علاوه بر کیفیت و عملکرد مطلوب، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

چرا بخریم؟

  • طراحی ساده و کلاسیک
  • قیمت مناسب
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : تمامی گوشی‌ها تاريخ : 5 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.