موبیشو گوشی موبایل ردمی نوت 11 پرو پلاس شیائومی 5G - حافظه 256 گیگابایت - رم 8 گیگابایت - موبیشو

بدون‌شک بیشتر ما غول چینی شیائومی را به خاطر گوشی‌های مقرون به‌صرفه و صد البته با کیفیتش می‌شناسیم و با توجه به این که توانسته در سال‌های اخیر همیشه نماینده‌ای در میان بهترین میان‌رده های ۲۰۲۲ داشته باشد، هر چه جلوتر می‌رویم، دایره‌ محصولاتش بزرگ‌تر و کیفیت ‌آن‌ها چشم‌گیرتر می‌شود؛ از طرفی ارائه گوشی‌های باکیفیت و همچنین قیمت مناسب، باعث شده تا این شرکت چینی قسمت قابل توجهی از بازار خاورمیانه، مخصوصا ایران را در دست بگیرد.

 

در همین راستا، به‌تازگی شرکت شیائومی سری ردمی نوت ۱۱ را در سه نسخه عرضه کرده است؛ گوشی‌های لوکس و بالارده‌ای که در سه نسخه ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس به بازار عرضه شده‌اند و در این میان، نام طولانی و پر اغراق گوشی موبایل ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس، نشان می‌دهد که شیائومی، بهترین گوشی از سری گوشی های ردمی نوت ۱۱ را تولید نموده است.

 

.:: طراحی

از نظر طراحی و در نگاه نخست، وقتی به این گوشی نگاه می‌کنید، می‌بینید که انگار خیلی از گوشی‌های آیفون الهام گرفته و می‌خواستند که حالت گوشی اپل آیفون در این گوشی‌ها وجود داشته باشد! البته این در حالیست که ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس را می‌توان به خاطر طراحی خاص و وزن مناسب آن، یک گوشی‌ خوش‌دست نام نهاد که از نظر بصری تقریبا قابل تشخیص از Redmi Note 11 Pro 5G نیست. 

 

توجه به این نکته داستان را جالب‌تر می‌کند که گوشی شیائومی نوت ۱۱ پرو پلاس اصلا سایز کوچکی ندارد و از دسته گوشی های متوسط تا بزرگ محسوب می‌شود؛ این گوشی شیائومی با ابعادی برابر ۷۶٫۲×۱۶۳٫۷، ضخامت ۸٫۳ میلی‌متری و وزن ۲۰۴ گرمی کمی سنگین محسوب می‌شود، البته نه تا حدی که با در دست گرفتن آن احساس خستگی داشت.

 

 

.:: سخت‌افزار و نرم‌افزار

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس از صفحه‌نمایش سوپر آمولد ۶٫۶۷ اینچی بزرگ استفاده می‌کند که از نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند؛ جهت اطلاع شما عزیزان، رفرش ریت تطبیقی باعث می‌شود تا حین اجرای اپلیکیشن‌ها بسته به نوع محتوا، نرخ نوسازی‌ تصویر از ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز متغیر باشد که این امر به صرفه جویی در مصرف باتری هم کمک می‌کند.

 

یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی موبایل Redmi Note 11 Pro Plus مربوط به پردازنده آن می‌شود و در نماینده شیائومی از پردازنده شش نانومتری مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰ استفاده شده که دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 می‌باشد؛ این چیپ‌ست که یکی از قوی‌ترین تراشه‌های مقرون به‌صرفه مدیاتک می‌باشد و زمانی که به حافظه داخلی این دو گوشی نگاه می‌کنیم، می‌بینید که حافظه‌های داخی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است و رم این گوشی نیز از ۶ گیگ شروع می‌شود ولی رم ۸ گیگابایتی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

تنظیمات دوربین پشتی Redmi Note 11 Pro Plus 5G شامل یک لنز اصلی (عریض) ۱۰۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 و حسگر ماکرو‌سنج ۲ مگاپیکسل f/2.4 می‌شود. در سمت دیگر گوشی، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.5 مرکز قسمت بالای صفحه نمایش را اشغال کرده است؛ یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، وظیفه تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد که برای استفاده روزانه از گوشی ردمی نوت۱۱ پرو پلاس ۵g کاملا مناسب است.

همانند اکثر گوشی‌های ساخت شیائومی، در ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس با لیست بلندی از امکانات ارتباطی روبرو می‌شویم که جدا از ۴G و ۵G (در شبکه sub-6GHz)، شامل پشتیبانی وای‌فای ۵ (نسخه ac)، بلوتوث ۵٫۲، اتصال NFC و درگاه اینفرارد نیز می‌شود.

 

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس  به صورت پیش‌فرض مبتنی بر اندروید ۱۱ بوده و رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 12.5 را اجرا می‌کند که این نسخه‌ از می یو ای کارآمد، سریع و سبک است؛ به‌علاوه تا ۲۰ درصد هم نسبت به نسخه‌های پیشین کمتر پردازنده را درگیر می‌کند. در این میان بدون‌شک یکی از مهم‌ترین مزایای رقابتی گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus، پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی است و طبق ادعای کمپانی سازنده، در عرض ۱۵ دقیقه، صد در صد ظرفیت باتری را پر می‌کند. 

 

 

.:: نتیجه گیری

نمایشگر ۱۲۰ هرتز، شارژر قدرتمند به ویژه ۱۲۰ واتی مدل پرو پلاس، دوربین اصلی با کیفیت و البته طراحی شیک، از نقاط قوت ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس هستند که بسیاری از شما عزیزان را برای خرید این گوشی‌هوشمند ترغیب می‌کند؛ و در پایان بد نیست بدانید که شما عزیزان می‌توانید گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro + را با تضمین رجیستری و بهترین قیمت، به صورت نقد و یا اقساط از موبیشو خریداری نمایید؛ برای این کار نیز، تنها کافیست تا پس از ورود به حساب کاربری خود، دکمه زرد رنگ “افزودن به سبد خرید” را انتخاب کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : گوشی موبایل شیائومی تاريخ : 23 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.