موبیشو گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11 - حافظه 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - موبیشو

کمپانی ردمی که زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود، اولین گوشی از سری Note خود را حدود ۸ سال پیش روانه بازار کرد و حال جدیدترین نسل از این گوشی‌ها، اعضای خانواده پر جمعیت ردمی Note 11 هستند؛ البته با توجه به تنوع بسیار زیاد اعضای این خانواده و احتمال زیاد سردرگمی کاربران و خریداران، تصمیم گرفتیم تا به بررسی اجمالی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت ۱۱ بپردازیم. 

 

شیائومی ردمی نوت ۱۱ یکی از جدیدترین گوشی‌‌های عرضه شده توسط شیائومی است و از طرفی می‌دانیم گوشی‌های ردمی معمولا به خاطر ارائه مشخصات قابل قبول در قبال قیمت پایین، معروف هستند؛ اما امسال بحران‌های متعدد مشکلاتی را بر سر راه شرکت‌های مختلف قرار داده‌اند و همین نیز باعث شده که Xiaomi Redmi Note 11 کمی گران‌تر از آنچه انتظار داشتیم، باشد.

 

 

.:: طراحی

گوشی‌های این نسل از سری ردمی Note، طراحی مشابهی دارند ولی با این حال، تفاوت‌هایی نیز میان آن‌ها دیده می‌شود؛ اول از همه بد نیست بدانید که طراحی این گوشی‌ها در کل کاربر پسند است و شاید کم‌تر کسی پیدا شود که با این سبک طراحی مشکلی داشته باشد.

 

Redmi Note 11 شیائومی با این‌که بدنه‌ای تمام پلاستیک دارد اما کیفیت ساخت خیلی خوبی ارائه می‌دهد، طراحی آن منسجم و جذاب می‌باشد و نسبت به سایر گوشی‌های شیائومی متفاوت و جذاب‌تر طراحی شده است؛ همچنین طراحی این محصول به شکل تخت با لبه‌های منحنی است که بسیار جذاب به نظر می‌رسد و البته ماژول دوربین دستگاه نسبت به مدل سال گذشته کمی پیچیده‌تر شده است که البته نمی‌توان گفت شیائومی تصمیم بدی گرفته باشد و جزیره‌ بیرون آمده آن، همچنان بسیار خوب روی پنل پشتی دستگاه دیده می‌شود.

 

 

فریم دور گوشی به سبک آیفون ۱۳ اپل، مستطیلی‌تر از دیگر گوشی‌های بازار است و این باعث هر چه زیباتر شدنش شده است و از نظر ابعاد شما با یک گوشی ۸٫۹ × ۷۳٫۹ × ۱۵۹٫۹ میلی‌متری طرف هستید که ۱۷۹ گرم وزن دارد. 

 

.:: سخت‌افزار و نرم‌افزار

شیائومی به خوبی بازار میان‌رده‌ها را در دست گرفته و امسال نیز با معرفی ردمی نوت ۱۱ توجه کاربران را معطوف خود ساخت است؛ اولین گوشی از خانواده ردمی نوت ۱۱، نوع ساده آن است که از قیمت پایین تری هم نسبت به دو مدل دیگر برخوردار است و چیپست مورد استفاده در این دستگاه نیز، Dimensity 810 5G است که می‌تواند پردازش‌های معمولی را در یک گوشی میان‌رده به خوبی انجام دهد و این تراشه ۸ هسته‌ای از ۴ هسته کورتکس A76 و ۴ هسته کورتکس A55 تشکیل شده است.

 

 

شیائومی ردمی نوت ۱۱ با صفحه‌نمایش ۶٫۴۳ اینچ آمولد و وضوح ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل همراه است و همچنین نسبت ابعاد تصویر این دستگاه معادل ۲۰:۹ بوده که تاثیر زیادی در نظر کاربران خواهد داشت؛ از طرفی هر چند در گوشی‌های مقرون به صرفه، معمولا از پنل LCD استفاده می‌شود اما چینی‌ها برای نمایشگر گوشی جدید خود از پنل AMOLED استفاده کرده‌اند که همچنین از حداکثر نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

 

در گوشی نوت ۱۱ شیائومی شاهد حضور ترکیب چهارگانه‌ دوربین در ماژولی جذاب و مستطیل شکل هستیم که لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این مدل، کیفیت بسیار خوبی داشته و سنسورهای اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی نیز تکمیل کننده این مجموعه دوربین هستند؛ همچنین شیائومی برای ردمی نوت ۱۱ یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است که پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی آن، می‌تواند شارژ مجدد دستگاه را در مدت زمان پایین رقم بزند.

 

 

در بخش نرم‌افزاری شاهد حضور ترکیب رابط کاربری داخلی MIUI نسخه ۱۳ و اندروید ۱۱ هستیم که طبق گزارش‌ها، Redmi Note 11 همچنان با به‌روزرسانی‌های امنیتی در فواصل زمانی ۹۰ روزه تا سال ۲۰۲۵ ارائه می‌شود که علاوه‌بر ارتقاء آتی به اندروید ۱۲، شما به‌روزرسانی اندروید ۱۳ را هم دریافت می‌کنید.

 

.:: نتیجه گیری

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ را باید به عنوان یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی معرفی کرد که مشخصات فنی آن می‌تواند نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند؛ این دستگاه به نمایشگری بزرگ با فناوری سوپر آمولد و تراشه ۶ نانومتری با پردازنده هشت هسته‌ای مجهز شده و به لطف قابلیت‌های مختلف و البته قیمت گوشی فوق‌العاده مناسب، رقیبی جدی برای گوشی های سامسونگ و هواوی محسوب می‌شود.

 

 

بد نیست بدانید که شما عزیزان می‌توانید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ را با تضمین رجیستری و بهترین قیمت، به صورت نقد و یا اقساط از موبیشو خریداری نمایید؛ برای این کار نیز، تنها کافیست تا پس از ورود به حساب کاربری خود، دکمه نارنجی رنگ “افزودن به سبد خرید” را انتخاب کنید.

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : گوشی موبایل شیائومی تاريخ : 1 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.