موبیشو گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 52 اس با 8 گیگابایت حافظه رم - 5جی - 128 گیگابایت - دو سیم کارت - موبیشو

امروزه گوشی موبایل از جمله وسایل ارتباطی در میان کاربران بوده که می‌توانند توسط تلفن‌همراه در هر مکانی به روش‌های گوناگونی مانند: تماس صوتی، ارسال پیامک، تماس تصویری و … با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به همین دلیل روزانه گوشی‌های میان‌رده مختلفی روانه بازار می‌شوند که در این میان یکی از برترین میان‌رده‌های سامسونگ، گلکسی A52s است که با قابلیت‌های جذاب، قوی و همچنین کیفیت بالا توانسته به یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های شرکت سامسونگ تبدیل شود.

 

پس از اخبار و شایعات فراوان، یکی از مهم‌ترین گوشی‌های میان‌رده امسال سامسونگ یعنی گلکسی A52s در نهایت به صورت رسمی رونمایی شد؛ Samsung Galaxy A52s 5G در واقع نسخه ارتقا یافته A52 است که با چیپ‌ست اسنپدراگون ۷۵۰G و شارژر نسبتا کند ۱۵ وات راهی بازار شده بود. جالب است که بدانید که این گوشی گلکسی اگر چه دارای کیفیت بالایی می‌باشد اما قیمت گوشی گلکسی A52s بسیار مناسب و مقرون به صرفه است، به طوری که تا حدی از اقشار جامعه می‌توانند صاحب یک گوشی‌هوشمند و مدرن شوند.

 

.:: طراحی

 

سامسونگ امسال تلاش کرده با تغییر طراحی و انتخاب رنگ‌های جذاب، نسل جوان را به خریدن سری گلکسی A ترغیب کند؛ البته می‌دانید که طراحی گوشی را نمی‌توان خیلی تغییر داد و هر سال فقط شاهد تغییر جزئی چیدمان دوربین‌ها و بافت بدنه هستیم. گوشی گلکسی A52s نیز بسیار زیبا و خوش‌ساخت است و بدنه‌ این کهکشانی همچنان از جنس پلاستیک می‌باشد، اما در این نسل این پلاستیک طراحی مات دارد که بسیار جذاب‌تر از قبل می‌باشد و ظاهری مدرن به گوشی بخشیده تا زمانی که به آن نگاه می‌کنید، دیگر احساس یک میان‌رده ارزان قیمت را نداشته باشید.

 

گلکسی A52 اس در رنگ‌های بنفش، سفید، مشکی و سبز (Awesome Mint) روانه بازار شده است که البته بدنه دستگاه مخصوصا در رنگ‌های روشن به مقدار کمی اثرات انگشت و لک چربی را جذب می‌کند اما به راحتی قابل پاک شدن است؛ از طرفی در حالت کلی با دستگاه به خصوص سنگینی مواجه نیستیم و گلکسی A52 اس ابعادی معادل ۱۵۹٫۹ در ۷۵٫۱ در ۸٫۴ میلی‌متر است و ۱۸۹ گرم وزن دارد.

 

 

.:: سخت‌افزار و نرم‌افزار

 

این گوشی هوشمند به تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده که از هسته‌های مبتنی بر Cortex-A78، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۴۲L و مودم X53 5G بهره می‌برد و این چیپ‌ست در مقایسه با اسنپدراگون ۷۵۰G مورد استفاده در گلکسی A52 5G عملکرد بهتری دارد و انرژی کمتری هم مصرف می‌کند؛ همچنین Samsung Galaxy A52s از رم یا حافظه داخلی بیشتری بهره نمی‌برد، اما همچنان در نسخه پایه به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا می‌کنید و این در حالیست که امکان تهیه این دستگاه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم وجود دارد و در صورت نیاز به حافظه بیشتر A52s از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

سامسونگ برای عضو جدید کهشکانی خود یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی سوپر آمولد در نظر گرفته است که از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزپشتیبانی می‌کند؛ زیر پنل نمایشگر سنسور اثر انگشت قرار دارد و حفره بالای آن هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را درون خود جای داده است. دوربین‌های اصلی در مقایسه با A52 تغییری نکرده و سنسور ۶۴ مگاپیکسلی دوربین اصلی (با f/1.8 و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر) با یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه شده است و در این گوشی هم خبری از دوربین تله‌فوتو نیست.

 

باتری یکی از اصلی‌ترین اجزای سخت‌افزاری گوشی محسوب می‌شود و اگر باتری انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین نکند، کار کردن با آن امکانپذیر نخواهد بود؛ بنابراین عملا تمام اجزای سخت‌افزاری یک گوشی به باتری آن وابسته است؛ گوشی A52s که می‌توان به ظرفیت بالای باتری آن اشاره کرد، از ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند برای نیاز کاربران تا دو روز کافی باشد، البته اگر به صورت مداوم از گوشی و اینترنت گلکسی A52s استفاده می‌کنید، این مدت زمان به یک روز کاهش می‌یابد.

 

بازی کردن روی گلکسی A52s 5G از نسخه اصلی دوست‌داشتنی‌تر است چراکه صفحه‌نمایش نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و در کنارش سخت‌افزار دستگاه هم به‌خوبی از پس بازی‌ها بر می‌آید؛ از گوشی‌ سری گلکسی A سامسونگ که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده، انتظاری جز اینکه روی خودش آخرین نسخه نرم‌افزاری را داشته باشد، نداریم و نسخه جدید گلکسی ای ۵۲ هم با اندروید نسخه ۱۱ معرفی شده است و رابط کاربری وان یو آی نسخه ۳٫۱ آن را همراهی می‌کند که کاملا به‌روز و مدرن است.

 

 

.:: نتیجه‌گیری

 

در چند سال اخیر دلایل زیادی مانند بالا رفتن نرخ دلار و پایین آمدن قدرت خرید مردم باعث شده تا امکان خرید گوشی‌های بالارده و به اصطلاح پرچمدار از بخش بزرگی از مردم جامعه گرفته شود وبیشتر مردم کشور، به خرید گوشی‌های میان‌رده با مشخصات سخت‌افزاری خوب تمایل دارند؛ در این میان، گلکسی A52 اس یکی از میان‌رده‌های سامسونگ و بازار است که ارزش خرید بالایی دارد و سامسونگ تلاش کرده تا قیمت این محصول را با امکانات در بالانس بسیار خوبی قرار دهد و این در حالیست که هر چند سامسونگ در گذشته کیفیت بالایی را در میان‌رده‌های خود ارائه می‌داد اما از نظر طراحی و کیفیت ساخت، هرگز میان‌رده‌های سامسونگ دلچسب نبودند، اما حالا از کیفیت ساخت تا طراحی و قدرت پردازنده و دوربین و باتری، همه‌چیز در سطح بالایی قرار دارد.

 

و در پایان اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۲ اس با تضمین رجیستری و بهترین قیمت، به صورت نقد و یا اقساط از موبیشو را دارید، تنها کافیست تا  پس از ورود به حساب کاربری خود، روی دکمه نارنجی رنگ “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 203 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 26 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها