موبیشو گوشی موبایل سامسونگ گلکسی M32 - حافظه 64 گیگابایت - رم 4 گیگابایت - موبیشو

همان‌گونه که مطلع هستید، غول کره‌ای سامسونگ بیشتر به واسطه ارائه دستگاه‌های نوآورانه و پیشرفته شهرت دارد، اما خوب، فراموش نکنید که این غول کره‌ای با صنعت گوشی‌های مقرون به صرفه نیز غریبه نیست؛ در همین راستا سری M گوشی‌های این شرکت مدت‌هاست که پا به پای رقبای چینی در حوزه گوشی‌های اقتصادی رقابت می‌کند و حتی گاهی اوقات از رقبای خود نیز برتر بوده است و اکنون، این شرکت با یک گوشی هوشمند دیگر از سری M، یعنی گوشی سامسونگ Galaxy M32 وارد میدان شده است. 

 

گوشی سامسونگ گلکسی M32، نسخه بهبود یافته سری A، به عنوان یکی از محصولات جدید سامسونگ در بازار عرضه شده است که می‌تواند از بسیاری جهات رضایت کاربران را تامین کند و بنابراین اگر به دنبال خرید یک گوشی موبایل جدید و خوش قیمت هستید، گوشی گلکسی M32 می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید پیش روی شما باشد.

 

.:: طراحی گلکسی M32 سامسونگ ۶۴

اگر بخواهیم در مورد طراحی و کیفیت ساخت Galaxy M32 صحبت کنیم، باید بگوییم سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای تغییر طراحی گوشی‌های میان‌رده خودش ندارد و شاهد هستیم که سامسونگ در پنل پشتی و فریم گوشی ام ۳۲ از پلاستیک استفاده کرده و همچنین در پنل پشتی ماژول یکپارچه دوربین به شکل مربع قرار گرفته و فلش ال‌ای‌دی نیز در زیر ماژول جای گرفته‌ است؛ از طرفی هر چند سامسونگ سعی کرده که ظاهری نسبتا شیک و مدرن را به گوشی M32 بدهد اما انتظار نداشته باشید که این گوشی ویژگی خیلی خاص و متفاوتی را در سبک طراحی خودش ارائه دهد.

 

با این وجود، یکی از نقاط قوت گلکسی ام ۳۲ این است که هیچ بخش برآمده‌ای ندارد و این در حالیست که اگر به خاطر وزن تقسیم شده و قابل‌قبول ۱۸۰ گرمی، وقتی Galaxy M32 را در دست گرفتید، اصلا دوست نخواهید داشت آن را زمین بگذارید؛ همچنین توجه به این نکته داستان را جالب‌تر می‌کند که در قاب پشتی دستگاه از خطوط درخشانی استفاده شده است که در سرتاسر گوشی نقش بسته‌اند و در زمان تابش نور از زوایای مختلف، رنگ‌های متفاوتی را نمایش می‌دهند.

 

 

همچنین در نظر داشته باشید که ام ۳۲ سامسونگ، با توجه به نسبت بدنه به نمایشگر ۸۳٫۵ درصدی که دارد، در دسته‌بندی گوشی‌های تقریبا بدون حاشیه قرار می‌گیرد. 

 

.:: سخت‌افزار و نرم‌افزار سامسونگ گلکسی ام ۳۲ با ظرفیت ۶۴

در بخش جلوی گوشی، سامسونگ از نمایشگرهای سوپر آمولد اختصاصی خود برای M32 استفاده کرده است؛ نمایشگر ۶٫۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل که باعث می‌شود تصاویر با ابعاد ۲۰:۹ را به کاربر نمایش دهد و نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این صفحه نمایش، روشنایی ۸۰۰ نیت است که کار با این گوشی را در زمان تابش مستقیم نور آفتاب راحت می‌کند؛ سامسونگ از گذشته با نمایشگرها و تلویزیون‌های با کیفیت خود شناخته می‌شد و اکنون هم این تجربیات را به موبایل‌های خود منتقل کرده است.

 

در قلب تپنده این گوشی‌هوشمند، شاهد حضور تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک هلیو G80 هستیم که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای متشکل از دو هسته Cortex-A75 با سرعت ۲٫۰ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با سرعت ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد و Mali-G52 MC2 نیز وظیفه پردازش گرافیکی SoC گوشی گلکسی M32 را بر عهده دارد.

 

همان‌گونه که در بالا هم اشاره کردیم، ماژول دوربین گوشی M32 به شکل مربع می‌باشد و چهار لنز در آن تعبیه شده است که لنز اصلی گوشی ام سی و دو ۶۴ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی به صورت جداگانه روی پنل پلی کربنات پشتی قرار گرفته‌اند؛ دوربین سلفی این گوشی نیز، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارد که انتظار زیادی از آن می‌رود.

 

و در پایان می‌رسیم به مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نقطه قوت M32 نسبت به تمام رقبای هم قیمت خود! سری M سامسونگ همیشه بهترین عملکرد رو توی بخش باتری داشتند و گلکسی ام ۳۲ هم از این قاعده مستثنی نیست و همانطور که از یک موبایل سری M سامسونگ انتظار داریم، M32 به یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که این باتری با یک بار شارژ به راحتی یک و نیم روز از پس کارهای شما برمی‌آید.

گوشی سامسونگ گوشی M32 در ظرفیت های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۴ ، ۶ و ۸ گیگابایت ارائه شده است.که این گوشی را میتوان  در ترکیب حافظه و رم زیر خریداری نمود:

گوشی M32 سامسونگ ۶۴ رم ۴

گوشی M32 سامسونگ ۱۲۸ رم ۴

گوشی M32 سامسونگ ۱۲۸ رم ۶

گوشی M32 سامسونگ ۱۲۸ رم ۸

خاطر نشان می‌شویم که شما عزیزان برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی m32  با تضمین رجیستری و بهترین قیمت به صورت نقد و یا اقساط از موبیشو، می‌بایست پس از ورود به حساب کاربری خود، دکمه نارنجی رنگ “افزودن به سبد خرید” را انتخاب کنید.

 

 

.:: نتیجه گیری

گوشی‌ سامسونگ گلکسی ام ۳۲ با رم ۶۴ ، دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که از آن جمله می‌توان به نمایشگر بسیار باکیفیت (نمایشگر خیره‌کننده FHD+ از نوع Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز)، چهارگانه دوربین‌های با عملکرد مناسب و باتری قوی به همراه شارژ سریع اشاره کنیم؛ به بیان ساده‌تر،  با خرید گوشیM32 می‌توان با یک تیر دو نشان را هدف گرفت، زیرا هم می‌توان هزینه کمتری نسبت به قیمت گوشی های سامسونگ دیگر صرف کرد و هم می‌توان از یک مدل خوش ساخت که پاسخگوی نیازهای کاربری روزانه بوده، بهره‌مند شد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 842 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 10 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.