موبیشو گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A03s - حافظه 64 گیگابایت - رم 4 گیگابایت - موبیشو

در بازار گوشی‌های هوشمند، محصولات میان‌رده از نظر کمیت راه پرچم‌داران را طی می‌کنند و تنها در زمینه کیفیت است که تفاوت قیمتی آن‌ها معنا پیدا می‌کند؛ به عنوان مثال یک گوشی پرچم‌دار و میان‌رده هر دو از چهار دوربین استفاده می‌کنند، اما قطعا کیفیت دوربین‌های آن‌ها قابل مقایسه نخواهد بود و هرچه با محصول ارزان‌تری روبرو باشیم، طبیعی است که سازنده به غیر از کیفیت، کمیت را هم کاهش دهد تا بتواند دستگاهی با برچسب قیمتی پایین را روانه‌ بازار فروش سازد.

 

مدل‌های اقتصادی سامسونگ همیشه مورد توجه افرادی بوده که هم استفاده آنها از گوشی محدود به برقراری تماس، ارسال پیام و شبکه‌های اجتماعی است و هم دوست ندارند هزینه زیادی بابت گوشی پرداخت کنند؛ یکی از این مدل‌ها‌ گوشی سامسونگ A03s است که در واقع جایگزینی برای مدل قدیمی‌تر و محبوب سال گذشته یعنی سامسونگ A02s محسوب می‌شود.

 

.:: طراحی سامسونگ گلکسی A03s – حافظه ۶۴ رم ۴ 

سامسونگ در این گوشی از طراحی بسیار عالی استفاده کرده است، به طوری که شما وقتی گوشی را در دست خود می‌گیرید، حس یک گوشی پرچم‌دار را به شما القا می‌کند؛ در بدنه این گوشی از پلاستیک فشرده استفاده شده است که مقاومت خیلی خوبی در برابر ضربات دارد و در قسمت پشت گوشی هم از این پلاستیک استفاده شده است. در قاب پشتی همچنین شاهد حضور ماژول دوربین اصلی سه‌گانه به همراه چراغ فلاش LED هستیم که در یک قسمت مشکی رنگ مستطیلی حاضر شده اند.

 

سامسونگ با معرفی عضو جدیدی از خانواده گوشی‌های اقتصادی کهکشانی‌ها به همه ثابت کرد که سال ۲۰۲۱ نه تنهای مدل‌های بالارده این شرکت بلکه مدل‌های اقتصادی آن نیز قرار است با تغییر و تحول همراه باشند و در همین راستا، غول کره‌ای در طراحی و ساخت گلکسی A03s علی رغم محدودیت‌ در بودجه این گوشی را با امکانات زیاد و قیمت پائین روانه بازار کرده است؛ علاوه بر این، گلکسی A03s که به نوعی نمونه بروز شده گلکسی A02s محسوب می‌شود، دارای ابعاد ۱۶۴٫۲ × ۷۵٫۹ × ۹٫۱ میلی‌متری و وزن ۱۹۶ گرمی است.

 

 

.:: سخت‌افزار و نرم‌افزار سامسونگ گلکسی آ۰۳ اس حافظه ۶۴ رم ۴

این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن HD+ و تراکم پیکسلی ۲۷۰ ppi برخوردار است که کیفیت آن با توجه به بازه‌ قیمتی مناسب ارزیابی می‌شود و با توجه به ابعاد بزرگی که دارد برای اعمالی نظیر مطالعه، تماشای فیلم و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی کاملا رضایت بخش خواهد بود؛ پس اگر اهل تماشای ویدیو با گوشی خود هستید و یا ترجیح شما بر این است که اخبار را با موبایل دنبال کنید و کتاب‌های الکترونیکی بخوانید، روی کیفیت نمایشگر سامسونگ a02s حساب کنید.

 

اگر در مورد سخت‌افزار در مشخصات گلکسی آ ۰۳ اس کنجکاو هستید، باید گفت که این مدل قدرت خودش را مدیون پردازنده مدیاتک Helio P35 است؛ چیپ‌ست ۸ هسته‌ای بر پایه معماری ۱۲ نانومتری ساخته شده و ماکسیمم فرکانس آن به ۲٫۳۵ گیگاهرتز می‌رسد و قدرت بسیار بالایی را برای عملکردهای عادی را فراهم می‌کند و این درحالیست که پردازنده گرافیکی این گوشی از نوع PowerVR GE8320 است که گرافیک قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

 

در این گوشی از یک باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده که البته در اکثر گوشی‌های جدید وجود دارد و خیلی جای تعجب و هیجان نیست! این باتری برای مرورگری وب و برای پخش ویدیو با روشن بودن حالت پرواز، تقریبا شانزده ساعت شارژدهی را ثبت می‌کند؛ همچنین تماس صوتی ۳۴ ساعت کامل ادامه داشت که در مقایسه با A12 کمی بهتر است.

 

در بخش دوربین،‌ سامسونگ گلکسی A03s آنچنان قدرتمند ظاهر نشده است و این گوشی در پنل پشتی خود مجهز به دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسل سنجش عمق است؛ همچنین لازم به ذکر است که سنسورهای ماکرو و سنجش عمق دارای گشودگی دیافراگم f/2.4 و f/2.2 هستند و دوربین سلفی این دستگاه نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است که این سنسور برای یک گوشی امروزی بسیار ناامید کننده است و نمی‌توان روی آن حساب کرد، اما همچنان باید به این موضوع که a03s یک گوشی پایین رده است توجه کرد و انتظارات را پایین آورد. 

 

مدیریت بخش نرم‌افزاری این گوشی به عهده سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 است.

 

 

.:: نتیجه‌گیری

به طور کلی گلکسی A03s یکی از محصولات مقرون به صرفه سامسونگ بشمار می‌رود که اخیرا عرضه شده است و با توجه به قیمت آن نمی‌توان انتظار مشخصات خیلی قوی را داشت؛ البته هرچند از لحاظ قیمت این گوشی، نمی‌توان انتظار پیشرفته‌ترین فناوری را از گلکسی آ ۰۳ اس سامسونگ داشت، اما گوشی موبایل آ ۰۳ اس برای کسانی که به دنبال نمایشگر بزرگ، عمر باتری قوی و مهم‌تر از همه دوربین همه کاره با قیمت مناسب هستند، مناسب به نظر می‌رسد. 

گوشی سامسونگ گلکسی A03s در ظرفیت های ۳۲ و ۶۴  گیگابایت حافظه داخلی و رم ۳ و ۴ گیگابایت ارائه شده است.که این گوشی را میتوان در ترکیب حافظه و رم زیر خریداری نمود:

 گلکسی A03s سامسونگ ۳۲ رم ۳

گلکسی A03s سامسونگ ۳۲ رم ۴

گلکسی A03s سامسونگ ۶۴ رم ۴

و در پایان اگر قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی آ ۰۳ اس با تضمین رجیستری و بهترین قیمت، به صورت نقد و یا اقساط از موبیشو را دارید، تنها کافیست تا  پس از ورود به حساب کاربری خود، روی دکمه نارنجی رنگ “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 3,263 views بار دسته بندی : گوشی موبایل سامسونگ تاريخ : 14 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.