موبیشو گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A23 - حافظه 128 گیگابایت - رم 6 گیگابایت - موبیشو

همان‌گونه که مطلع هستید چشم بادامی‌های سامسونگ با هر بودجه‌ای که داشته باشید، برای شما یک مدل گوشی دارد و  در بازار گوشی‌های هوشمند به عنوان یک غول تولید کننده، در حال فعالیت است؛ در چند سال اخیر سامسونگ به خوبی با گوشی‌های میان‌رده خود در بازار درخشیده است و حالا نیز با گلکسی A23 به عنوان یک گوشی میان‌رده رو به پایین طرف هستیم. 

 

سامسونگ گلکسی A23 یکی از جدیدترین و ارزان‌ترین گوشی‌های سری میان‌رده گلکسی A محسوب می‌شود که با وجود قیمت مقرون‌به‌صرفه، امکانات و قابلیت‌های خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ از جمله این امکانات می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، دوربین چهارگانه و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز صفحه نمایش اشاره کرد. 

 

 

.:: طراحی

به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی A23 دارای یکی از زیباترین طراحی‌ها در میان گوشی‌های ارزان قیمت بوده و همین مسئله می‌تواند تاثیر زیادی در جلب نظر مخاطبین داشته باشد؛ البته فراموش نکنید که شرکت همواره سامسونگ سعی داشته تا در تمامی گوشی‌های سری A سال ۲۰۲۲ خود، از زبان طراحی مشابهی استفاده کند و در گلکسی A23 نیز از همین روند پیروی کرده است.

 

گوشی A23 با ابعاد ۸٫۴ × ۷۶٫۹× ۱۶۵٫۴ میلی‌متر و وزن حدودی ۱۹۵ گرم، از جمله گوشی‌های خوش‌دست بازار محسوب می‌شود که دستان شما پس از استفاده‌ طولانی مدت از آن نیز خسته نخواهند شد؛ سامسونگ A23 فقط ۸٫۴ میلی‌متر ضخامت دارد و لبه‌های فریم هم به طرف قاب پشتی به صورت منحنی طراحی شده‌اند.

 

در بخش عقب شرایط بهتر است؛ جایی که یک بدنه از جنس پلاستیک باکیفیت و یک ماژول مستطیل شکل در سمت چپ که سه سنسور را به صورت عمودی و یک سنسور دیگر را در کنار فلاش LED در خود جای داده است، توانسته زیبایی قابل قبولی را به سامسونگ A23 هدیه کند.

 

 

.:: سخت‌افزار و نرم‌افزار

گوشی سامسونگ گلکسی A23 4G مجهز به صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی با وضوح ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل است و پنل آن از جنس (PLS LCD) با نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ است؛ صفحه نمایشگر گوشی گلکسی A23 4G دارای تراکم ۴۰۰ پیکسل بر اینچ است که نشان از وضوح بالای آن می‌دهد و نرخ نوسازی صفحه نمایش، ۹۰ هرتز است که از حالت (Adaptive) نیز پشتیبانی می‌کند. 

 

در قلب تپنده این گوشی‌هوشمند شاهد حضور تراشه‌ میان‌رده‌ Snapdragon 680 4G کوالکام هستیم که با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC تولید می‌شود و در بخش CPU، هشت هسته‌ پردازشی ایفای نقش می‌کنند که چهار هسته‌ی قوی‌تر Cortex-A73 در فرکانس بیشینه‌ ۲٫۴ گیگاهرتز و چهار هسته‌ کم‌مصرف Cortex-A53 در فرکانس بیشینه‌ ۱٫۹ گیگاهرتز به کار گرفته شده‌ است.

 

 

روی قاب پشتی این گوشی سامسونگ ، چهار دوربین به کار رفته‌اند که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.4 می‌شود؛ این در حالیست که تصاویر ثبت شده توسط این دوربین جزییات و کنتراست را در حد معمول ارائه می کند.

 

 

نیروی مورد نیاز گوشی A23 سامسونگ توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و این یعنی کاربران برای مدت زمانی طولانی، قادر به استفاده از گوشی هوشمند خود برای انجام کارهای روزمره یا اجرای بازی‌ها خواهند بود؛ برای این گوشی فست شارژ ۲۵ واتی در نظر گرفته شده است که اگر آن را با رقبای چینی‌اش مقایسه کنیم، حرفی برای گفتن ندارد، اما نسبت به دیگر میان‌رده‌های سامسونگ و همچنین با در نظر گرفتن قیمت گوشی A23 سرعت شارژ ۲۵ واتی به اندازه‌ کافی خوب است. 

 

سامسونگ A23 از نظر نرم‌افزاری کاملا بروز می‌باشد و این گوشی از رابط کاربری OneUI 4.1 و اندروید ۱۲ برخوردار است؛ همچنین گفته می‌شود که احتمالا تا ۲-۳ سال بروزترین آپدیت‌های اندروید برای این گوشی عرضه  شود و این در حالیست که رابط کاربری OneUI 4.1 هم قابلیت های متنوع و جذابی دارد.

 

 

.:: نتیجه گیری

گلکسی A23 از طراحی زیبایی بهره می‌برد و نگه داشتن آن در دست نیز حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند و همچنین دوربین اصلی این گوشی در نور مناسب کیفیت خوبی دارد و عمر باتری دستگاه هم فوق‌العاده است؛

و در پایان خاطر نشان می‌شویم که شما عزیزان می‌توانید پس از ورود به حساب کاربری خود و انتخاب دکمه نارنجی رنگ “افزودن به سبد خرید” گوشی Samsung Galaxy A23 را با تضمین رجیستری و بهترین قیمت، به صورت نقد و یا اقساط از موبیشو خریداری نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 150 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 9 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها