موبیشو گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11S - حافظه 128 گیگابایت - رم 8 گیگابایت - موبیشو

هر سال بازار گوشی‌های هوشمند جذاب‌تر شده و از تنوع بیشتری برخوردار می‌شود و در همین راستا، غول چینی شیائومی برای سال ۲۰۲۲ میلادی خیلی صبر نکرد و چندین مدل جدید را معرفی کرد که در این میان، ردمی نوت ۱۱S یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ جدید شیائومی‌ست که در اواخر ژانویه‌ ۲۰۲۲ معرفی شد و دارای مشخصات فنی قابل توجهی است و از میان آن‌ها می‌توان به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش آمولد ۹۰ هرتز، تراشه هلیو G98 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

 

 

شیائومی به لطف عرضه‌ گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ جذاب توانسته طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کند و این شرکت گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ خود را با برند‌های ردمی و پوکو راهی بازار می‌کند که یکی از این گوشی‌ها ردمی نوت ۱۱ اس نام دارد؛ جهت اطلاع شما عزیزان، شیائومی در رویداد ۲۶ ژانویه، از گوشی‌های سری Redmi Note 11 با چهار عضو مختلف رونمایی کرد تا همچنان بازار محصولات میان‌رده را در تصاحب خود داشته باشد و در این میان، Redmi Note 11S علی‌رغم بهره‌گیری از امکانات خوبی مانند دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و ۶ گیگابایت رم، کمرنگ‌تر از سایر محصولات این خانواده ظاهر شد.

 

.:: طراحی ردمی نوت ۱۱S

اول از همه ذکر این نکته الزامیست که اگر برای شما هم شناسایی مدل‌های مختلف سری ردمی نوت ۱۱ کار سختی است، باید بگوییم که تنها نیستید زیرا شیائومی واقعا این گوشی‌ها را شبیه به هم طراحی کرده است؛ ظاهری تخت با استاندارد IP53، به همراه یک جزیره بزرگ دوربین مستطیلی در پشت بدنه‌ آن، اما فراموش نکنید که از نظر ظاهری، این گوشی شیائومی شانس زیادی دارد که طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند زیرا شیک و مدرن به نظر می‌رسد و لبه‌های آن به خوبی گرد است.

 

 

در نمای رو‌برویی صفحه‌نمایش آشنا و زیبایی را شاهد هستیم که به طراحی ناچ اینفینیتی O مجهز شده و در پنل پشتی، شاهد یک واحد دوربین چهارگانه هستیم که بروز شده است؛ تلفن هوشمندی که با ابعاد ۸٫۹×۷۳٫۹×۱۵۹٫۹ میلی‌متر و وزن ۱۷۹ گرم به دست کاربران می‌رسند؛ البته فراموش نکنید که این روزها معمولا گوشی‌های جدید، با وزنی نزدیک به ۲۰۰ یا بالاتر از آن تولید می‌شوند و همین مسئله توانسته تولید گوشی‌های سبک‌ وزن را در مقایسه با گذشته کم‌تر کند، اما هم اکنون ردمی نوت ۱۱S توانسته وزن ایده‌آلی را ارائه می‌دهد.

 

.:: سخت‌افزار و نرم‌افزار Redmi Note 11S

در بین گوشی‌های هوشمند سری Redmi شیائومی، شاهد رونمایی برخی از گوشی‌هایی بودیم که در برخی از موارد، از مشخصات فنی بهره برده بودند که چیزی کم از یک پرچمدار نداشتند؛ یکی از این گوشی‌های میان‌رده، Redmi Note 11S است در بدنه جلویی گوشی نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی آمولد با حاشیه‌های باریک دیده می‌شود که این صفحه‌نمایش دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بوده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می کند؛ تراکم پیکسلی نمایشگر فوق به صورت ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ بوده که جزئیات را به خوبی ارائه می دهد. 

 

 

جالب است بدانید که باوجود جدید بودن، چیپ‌ست به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند یعنی Helio G96، تکنولوژی ساخت ۱۲ نانومتری دارد که مدتیست منسوخ شده و لیتوگرافی‌های جدیدتر (تا ۴ نانومتری) جایگزین آن شده‌اند، البته باتوجه به این‌که Redmi Note 11S قیمت اقتصادی دارد، لیتوگرافی تراشه قابل‌توجیه است؛ با این حال جای نگرانی برای تکنولوژی ساخت نیست، چرا که عملکرد این تراشه نسبت به کلاس خود، عالی بوده و توانسته امتیازات بسیار خوبی را از بنچمارک‌های معتبر کسب کند.

 

شیائومی برای دوربین اصلی به سراغ حسگر ۱/۱٫۵۲ اینچی و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل HM2 رفته و برای دوربین فوق عریض نیز، از حسگر ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 در کنار لنزی با دیافراگم f/2.2 استفاده کرده است و دو سنسور ۲ مگاپیکسل ماکرو و سنجش عمق هم این مجموعه را همراهی می‌کند؛ دوربین سلفی نیز حسگری ۱۳ مگاپیکسلی دارد که عملا باید تصاویر را با کیفیت و دقتی بالاتر ثبت کند.

 

 

یکی دیگر از نقاط قوت ردمی نوت ۱۱ اس را باید پشتیبانی از باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعت دانست که از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. البته Power Delivery 3.0 و Quick Charge 3+ هم تاثیر زیادی در افزایش سرعت شارژ دستگاه خواهند داشت.

ردمی نوت ۱۱ اس در ظرفیت های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۶ و ۸  گیگا بایت ارائه شده است.که این گوشی را میتوان  در ترکیب حافظه و رم زیر خریداری نمود:

۶۴ گیگابایت حافظه داخلی | ۶ گیگا بایت رم 

۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی | ۶ گیگا بایت رم

۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی | ۸ گیگا بایت رم

 البته از درگاه اختصاصی کارت حافظه نیز برخوردارست و قابلیت ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت را داراست؛ و در پایان، گوشی Redmi Note 11S از سیستم عامل
می‌یوآی (به انگلیسی: MIUI) (تلفظ بصورت Me You I) به رابط کاربری و Firmware تلفن های همراه گفته می‌شود که شرکت شیائومی آن را بر پایه سیستم عامل اندروید گسترش داده است. این رابط کاربری ساده و سبک بوده و فاصله بسیاری زیادی از اندروید خام داشته و امکاناتی فراتر از رابط کاربری های شرکت های رقیب دارد. این رابط کاربری در سال ۲۰۱۶ بیش از ۱۷۰ میلیون کاربر داشته است. MIUI هر سال بهینه تر می‌شود و امکانات جدیدی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ویژگی های رابط کاربری MIUI

  • مرورگر اختصاصی
  • ویدیو پلیر اختصاصی
  • گالری اختصاصی
  • MiCloud- فضای ابری
  • Dual App – امکان نصب نرم یک نرم افزار با دو اکانت
  • Second Space- امکان فعالسازی دو دستکاپ مجزا
  • Theme- پس زمینه های زیبای رایگان و پولی

‘>MIUI 13 استفاده می‌کند و در واقع، سری Note 11 نخستین محصولات ردمی، شیائومی‌ست که از رابط کاربری جدید MIUI 13 بهره می‌برند.

 

 

.:: نتیجه گیری

اگرچه در گوشی در Redmi Note 11S  خبری از تراشه‌ گیمینگ نیست، بنابراین نمی‌توان این گوشی را مناسب برای بازی های سنگین و گرافیکی معرفی کرد، اما با توجه به این که ردمی نوت ۱۱ اس قیمت مقرون  به‌صرفه ای دارد و در عین حال تراشه‌ آن ضعیف نیست، این دستگاه می‌تواند از پس کارهای روزانه و برنامه‌های معمولی به خوبی برآید؛ از طرفی از مزایای غیرقابل انکار این گوشی، می‌توان به صفحه نمایش بزرگ، قابلیت شارژ سریع و میزان حافظه رم کافی اشاره کرد. 

 

خاطر نشان می‌شویم که شما عزیزان برای خرید گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس با تضمین رجیستری و بهترین قیمت به صورت نقد و یا اقساط از موبیشو، می‌بایست پس از ورود به حساب کاربری خود، دکمه نارنجی رنگ “افزودن به سبد خرید” را انتخاب کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 147 views بار دسته بندی : گوشی موبایل تاريخ : 14 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها